Позакласна робота

Математика вимагає уяви та інтуїції, спонукає до дослідження, сприяє розвитку інтелекту і формуванню таких рис характеру учня, як акуратність, вміння долати труднощі, доводити розпочату справу до кінця. Велике значення має зацікавленість учнів. А цьому сприяє залучення їх до активної пізнавальної діяльності. 
З 23 січня по 2 лютого в нашій школі відбулась предметна декада з математики.
План
проведення декади математики в школі
Понеділок (23.01.17)
Місто «Реклами»
 1. Відкриття декади математики.
 2. Акція « Зароби гроші власним розумом».
 3. Відкриття банку «Золотий ключик».
Вівторок (24.01.17) 
Місто «Казкове» 
1.    Конкурс на кращу математичну казку та кращий вірш про математику  (7-8 кл.)
Середа (25.01.17)
Місто «Умілі руки»
1. «Математична мозаїка» - аплікація з геометричних фігур. 5-6 кл.
Четвер (26.01.17)
Місто «Цікавої історії»
1. Конкурс на кращу математичну газету.
2. Калейдоскоп цікавих фактів з історії  математики для 7-8 кл. (готують учні 9-10 класів)
П’ятниця (27.01.17)
Місто «Найрозумніших»
1.    Вікторина «Година веселої математики» для учнів 5 - 6 класів.
2. Сірниковий турнір. 7-9 кл.(велика перерва)
Понеділок (30.01.17)
Місто «Загадкове»
Кросворди, ребуси, задачі.
Вівторок (31.01.17)
Місто «Нових знань»
1. Конкурс презентацій та буклетів на математичну тематику (10-11 кл)
Середа (01.02.17)
Місто «Усного рахунку»
Математичний аукціон. Обмін грошової одиниці на придбаний товар.
Протягом декади конкурси: «Най, най, най…»
Четвер (02.02.17)
Місто «Останнього героя»
Підсумок декади математики.

Організація проведення декади математики.
В шкільному куточку «Життя школи» під час проведення декади математики  кожного дня змінювалася інформація за планом роботи декади, а саме: про роботу учнів та завдання для них протягом дня (оголошення, плакати, газети, вікторини).
Основні завдання.
Понеділок. Місто «Реклами».
ü Проведено загальношкільну тематичну лінійку, на якій оголошено план проведення декади математики;
ü Всі завдання розміщено в шкільному куточку «Життя школи», де діти змогли з ними ознайомитися;
ü Відкриття банку «Золотий ключик»;
ü Акція «Зароби гроші власним розумом» протягом декади математики учні отримували за правильні відповіді чи розв’язані задачі, завдання  грошову одиницю «Піфагорик». Грошову одиницю «Піфагорик» учні можуть отримати за найкращу газету, найкращий кросворд, ребус, казку і стати клієнтом банку «Золотий ключик».
УВАГА! УВАГА! УВАГА!
Оголошення !
Банк «Золотий ключик» повідомляє
про введення в обіг грошової одиниці
«Піфагорик»!
Протягом декади математики ви зможете стати казково багатими, якщо:
·       братимете активну участь у всіх запропонованих кон­курсах, змаган­нях, віктори­нах;
·       будете отримувати на уроках математики бали  «10» і «11», «12»;
·       станете учасником акції «Заро­би гроші власним розумом».


протягом
декади
1.    Акція « Зароби гроші власним розумом».
2.    Конкурси:« Най, Най, Най…».
      « Найкращий математик».
      « Найкращий зошит».
      « Найкращий математичний кросворд».
      « Найкраща математична газета».
      « Найкраща математична казка».




Вівторок. Місто «Казкове».

Конкурс «Найкраща математична казка»
ü Учні 7-8 класів складають казки та вірші про математику на будь-яку уже вивчену тему;
Найкращі вірші та казки оцінено 5-ма піфагориками .

Середа. Місто «Умілі  руки».
ü      «Математична мозаїка» - аплікація з геометричних фігур (5-6 клас);

Четвер. Місто «Цікавої історії ».
Виставка «Математичних газет»

Учні 9 – 10  класів підготували цікаві факти з історії математики для учнів 7 – 8 класів
П'ятниця. Місто «Найрозумніших».
ü Вікторина «Година веселої математики» для учнів 5 - 6 класів.




ü Сірниковий турнір (7-9 клас).


В  «Сірниковому турнірі» беруть участь учні 7-9 класів (на великій перерві), учні розгадують завдання турніру, а учні-помічники контролюють результати роботи учнів, найактивніший учасник буде оголошеним при підведені підсумків в кінці декади.
Понеділок. Місто «Загадкове».
Учні розгадують цікаві кросворди, ребуси, задачі. Хто найперший розгадає правильно завдання отримає 5 піфагориків.
Вівторок. Місто «Нових знань».
Д/з для учнів 10-11 класів : виконати пошукову роботу в бібліотеці, інтернеті знайти  цікаву  інформацію  з історії  математики, біографії відомих математиків,  та виготовити буклети або презентації.
Середа. Місто «Усного рахунку».
Похід до крамниці «Рахівниці», де учні, які протягом декади отримували грошові одиниці «Піфагорики», зможуть їх обміняти на товар придбаний у крамниці. Товаром  можуть бути предмети необхідні учням на уроках математики: олівці, ручки, зошити, косинці, транспортири, циркулі, фломастери,лінійки,гумки, а також солодощі.(покупців обслуговують продавці –консультанти.)
Четвер. Місто «Останнього героя».
Лінійка присвячена підведенню підсумків роботи за минулу декаду математики, де було  оголошено прізвища найактивніших учнів  декади  та учасників  конкурсу «Най, най, най…».
В  рамках декади  математики  учні розв’язували задачі, розгадували математичні кросворди, ребуси та головоломки. За правильні відповіді школярі отримували «Піфагорики».
Яскрава наочність, цікавий зміст задач та несподівані заохочення за правильні відповіді не залишили байдужими усіх учнів. Кожен клас школи  поринув у цікаві мандрівки по країні „Математика”. Завершальним етапом тижня математики став математичний аукціон.
«Аукціон» - останній захід тижня. Про зміст лотів, що виставлялися на торги, учням повідомили заздалегідь.
Перед початком торгів ведучий ознайомив учасників з їх загальними правилами:
1) ведучий називає початкову ціну;
2) якщо ви готові придбати лот за цю ціну, повинні підняти руку;
3) якщо це зробив хтось інший, цей лот ви можете придбати вже за більшу ціну;
4) лот придбає той, хто назве найбільшу ціну.
Крім того, ведучий радив друзям або однокласникам об’єднати свої «капітали», що збільшить їхні шанси на придбання бажаної речі. Перед тим, як виставляти на продаж, ведучий у жартівливій формі рекламував кожну річ.
Тиждень математики став активною формою пропаганди математичних знань. Він сприяв розширенню кругозору учнів, розвиткові уміння самостійно й творчо працювати з навчальною, науково-популярною літературою, формуванню в дітей інтересу до математики, а також поглибленню знань. Школярі довели, що вони не тільки вміють добре вчитися, а й можуть цікаво розважатися, поєднуючи приємне з корисним. В школі панувала атмосфера творчості та свята.
Мета декади досягнута, кроки до творчого пошуку зроблено. Очікувані результати здійснилися, вчителі і учні задоволені.



Немає коментарів:

Дописати коментар